Thursday, November 5, 2015

බ්‍රෑන්ඩ් නිව්



මේක අපේ Accounting සර්ට උන ඇබැද්දියකි.
11 වසරේ ළමුන් සමග විනෝද චාරිකාවක් යන අතරමග මෙය සිදුව ඇත.
චාරිකාව අතරතුර එක්තරා ගැහැණු ළමයෙකු පිරිමි ළමයෙකු වෙත බැණගෙන බැණගෙන යන ආකාරයක් සර්ට පෙනීගිය හෙයින්, ඔවුන් වෙත කිට්ටුවී ප්‍රශ්නය කුමක්දැයි විමසන ලදී.
Grl - බලන්න සර්, මෙයා මහ වනචර කතා කියනවා.එපා කිවුවට අහන්නෙත් නෑ. මම පරණ බඩුවක්ලු.
Boy - මම වනචර කතා කිවුවෙ නෑ සර්. ඔය බොරු කියන්නෙ.
Grl - අනේ මේ, කට වහන් ඉන්නවා මෝඩයො(කොල්ලට). සර්, මෙයා කියනවා මම සෙකන්ඩ් හෑන්ඩ්ලු. බ්‍රෑන්ඩ් නිව්(Brand New) නෙමෙයිලු.
Boy - ඉතින් සර් මම ඇත්තනෙ කිවුවෙ.
Grl - මෝඩයො(කොල්ලට).
මට කොල්ලො දෙන්නෙක් හිටියා තමයි සර්. ඒත් මම සෙකන්ඩ් හෑන්ඩ් නෙමෙයි. ඒගොල්ලො කවුරුත් මාව පාවිච්චි කලේ නෑ. දැනුත් කොල්ලෙක් ඉන්නවා. එයත් මාව පාවිච්චි කරන්නෙ නෑ. මම බ්‍රෑන්ඩ් නිව් සර්. මම කැමති නෑ මාව පරණ බඩුවක් ගානට දානවට.
සර් - (අන්දුන් කුන්දුන් වී උඩබිම බලමින්, මොලේ කැරකෙන්නෙට වී) හ්ම් හ්ම් හ්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්.

No comments:

Post a Comment