Friday, July 1, 2016

මැටි කලය


හුගාක් කාලෙකට කලින් මම පුංචි මැටි කලයකට සතයක් දැම්මා. සමහරදාට සත පහ, දහය වගේම සත පනහෙ කාසිත් ඒකට දැම්මා.
ඒ අතරෙ මටත් හොරෙන් මමම ඒකෙන් පුංචි ගානක් හොරකම් කරපු අවස්ථාත් තිබුනා. කොහොම උනත් කාලයක් ගතවෙද්දි ඒ පුංචි මැටි කලේ මටත් නොදැනිම පිරෙන්න පටන් අරන් තිබුනා.
එක දවසක් මට අසනීප උනා. දොස්තර මහත්තයා කිවුවෙ ගොඩක් ඉක්මනට මට මොළේ සැත්කමක් කරන්න ඕනෙ කියලා. ඒකට ලොකු ගානක් ඕනෙ කියලාත් එයා කිවුවා.
එදා මට මුලින්ම මතක් උනේ මම කාලයක් තිස්සෙ සල්ලි එකතු කරපු කලය ගැන. මම ඒකෙ තිබ්බ සල්ලි සේරම බිමට හැලුවා. ඒ පුංචි කලය ඇතුලෙ මාව බේරගන්න සල්ලි ගොඩක් තිබ්බා. ඒ සල්ලි සේරම මම වියදම් කලා. මම සනීප උනා.
ඒත් දැන් මම ඉතුරුකරපු සල්ලි සේරම ඉවරයි. ඉස්සරහට මට වියදම්කරන්න අතේ සතයක් නෑ.
ඒත් මම ආයෙත් ඒ පුංචි මැටි කලේ පුරවනවා. ඒත් කවදාවත් මට ඒක පුරවන්න වෙන්නෙ නෑ. ඒක පිරෙනවා වෙනුවට කලය ලොකුවෙන එකයි හැමදාම වෙන්නෙ. මොකද ඒ කලයට පිරෙවුවෙ මම කරපු ‪#‎පින්‬. මම කරපු පින් සේරම ඒ කලයට සතෙන් සතේ මම එකතුකලේ. ඒ පින් නිසයි එදා මට මනුස්සකම පිරුනු මිනිසුන් හම්බවුනේ. ඒ මිනිස්සු නැත්නම් අද මම එක්කො පැරලයිස් වෙලා. නැත්නම් තාමත් ඉස්පිරිතාලෙක.
මම කරපු හොද පොඩ්ඩක් හරි තියෙන නිසයි අද මම මෙහෙම ඉන්නෙ.
පුලුවන් තරම් හොද දේවල් කරන්න බලන්න. අන්තිමේදි අපිට ඉතුරුවෙන්නෙ ඒවා විතරයි. ජීවිතේ හිතන තරම් සුන්දර නෑ.

No comments:

Post a Comment